»Od 5. februarja do 14. marca se izvajajo gradbena dela na železniški postaji Laze, na relaciji Ljubljana–Litija.«
»To pomeni, da so vsa gradbena dela na železniški postaji potekala nezakonito.«
»Po več kot 20 letih raznih pravnih in drugih zapletov je podpisana pogodba za gradnjo železniške postaje Ljubljana, ki jo naša prestolnica potrebuje in si jo tudi zasluži.«
»S 14. decembrom se odpirata dva nova začasna perona, ki bosta omogočala, da bo čim več vlakov prišlo na postajo Ljubljana.«
»Mislim, da je pogodbeni čas izvedbe skupaj z uvedbo v delo 24 mesecev in to je to, nič ne podaljšujemo.«
»Naš cilj je hudo ambiciozen, to je, da večino gradbenih del končamo do konca leta 2025.«
»Gre trenutno za dela, ki se izvajajo z gradbeno mehanizacijo, za težja gradbena dela. To ne predstavlja vrhunca, ki bo sledil čez dve leti, ko bomo izvajali gradbeno-obrtniška dela, kjer bo na vsakem gradbišču več sto delavcev.«
»Zaprti trg, politično obvladovanje ključnih gradbenih podjetij in skoraj nobene mednarodne konkurence. Bomo gradili razkošne železniške postaje, medtem ko so potovalni časi na železnicah ponekod enaki kot v času Avstro-Ogrske?«
»Gospodarstvo se ohlaja, to opazimo po količini tovora na določenih relacijah.«
»Stremimo k tem, da se dela začnejo čimprej. Je bil to eden od strateških ciljev, ki je bil izpostavljen, tako da ta projekt mora iti naprej.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju